Effectieve zelfservice
Tegenwoordig is iedereen bekend met het in gebruik nemen van een zelfservice kiosk. Dit komt door de toename van de digitalisering van de afgelopen jaren. Hierdoor hebben steeds meer mensen behoefte aan eigen regie. Een kiosk kan deze behoefte vervullen.
Met de effectieve zelfservice van ORIBI ID-Solutions kunnen burgers, klanten en/of bezoekers volledig zelfstandig aan zichzelf toegang verlenen. Door de flexibiliteit van de kiosk is het mogelijk om de bezoeker te sturen door bijvoorbeeld het tonen van de te bewandelen route of het aangeven voor wie hij of zij komt. Hiermee kunnen organisaties de gastvrijheid verhogen doordat de persoon op een effectieve manier de service krijgt die hij of zij verwacht.
Door de diverse integratiemogelijkheden die ORIBI biedt, kunt u verschillende klantenstromen snel en efficiënt verwerken binnen uw eigen systeem. Dit is kostenbesparend voor de organisatie, omdat personeel op een efficiëntere manier ingezet kan worden.
Wilt u meer weten over de mogelijkheden? Neem dan voor vragen of meer informatie contact op met de afdeling sales door te mailen naar: sales@oribi.nl of te bellen naar: +31 13 52 11 256.