De ORIBI ID-Solutions Werkplekscan

Om burgers, bij het identificatieproces binnen de gemeente, niet te lang te laten wachten worden soms documenten later door een andere medewerker gescand en toegevoegd aan het dossier. Dit heeft als oorzaak dat er regelmatig te lange wachtrijen bij de algemene scanners ontstaan. ORIBI ID-Solutions vindt het belangrijk om dit burgerzakenproces te optimaliseren en overbodige stappen uit het proces te halen. Hierdoor hebben wij een innovatief product ontwikkeld die u kunt integreren binnen uw gemeente:  ‘De Werkplekscan’. Vandaag de dag zijn 263 werkplekken actief met deze ORIBI ID-Solutions toepassing. Hiermee kunt u foutenvrij en efficiënt werken. Maar hoe werkt dit proces precies?

De medewerker kan bijvoorbeeld een akte uitprinten op zijn of haar werkplek. Deze wordt direct ondertekend door de burger en vervolgens gescand via de A4 scanner, op dezelfde werkplek. Het document wordt rechtstreeks opgeslagen in het correcte dossier én op de juiste plaats in het proces van iBurgerzaken. Hierdoor hoeven burgers én medewerkers niet meer te wachten en is het document snel, efficiënt en foutenvrij verwerkt.

Bij vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling sales door te mailen naar: sales@oribi.nl óf te bellen naar: +31 13 52 11 256.

De ORIBI ID-Solutions Werkplekscan