De Knowledge Base is live!

De Knowledge Base, oftewel onze (digitale) kennisbank, is een verzameling van diverse onderwerpen die samen een zo compleet mogelijk naslagwerk vormen voor onze klanten. ORIBI ID-Solutions heeft in de Knowledge Base de hard- en software toegelicht zodat u deze kunt raadplegen bij eventuele vragen.

Zodra u binnen het identificatieproces behoefte heeft aan ondersteuning dan kunt u rechtsboven binnen de ID-Software op het ‘boekenicoon’ klikken om naar de Knowledge Base te gaan. Hierin staan diverse onderwerpen toegelicht zoals: het scannen van documenten, uitvoeren van bepaalde controles, bekijken van scanresultaten, documenttrainingen, handige tips en nog veel meer informatie.

U kunt op een eenvoudige wijze de Knowledge Base raadplegen en uw antwoorden vinden op eventuele gebruikersvragen.  

Navigatie door de Knowledge Base
Zodra u in het hoofdmenu van de Knowledge Base bent kunt u alle afgenomen producten zien. Door te klikken op één van de producten wordt er een overzicht met belangrijke informatie over dat product geopend. Hier kunt u zelf doorheen scrollen en zoeken naar het gewenste antwoord voor uw vraagstuk. Ook kunt u gemakkelijk naar specifieke onderwerpen zoeken in de ‘zoekbalk’.
 

Zorg dat u uw gebruikersnaam en wachtwoord bij de hand heeft, welke u ontvangen heeft bij de installatie. Indien u deze niet meer voorhanden heeft kunt u deze opvragen bij onze Supportafdeling.

Klik op onderstaande knop om naar de Knowledge Base te gaan.

De Knowledge Base is live!