Service Engineer

32-40 uur, hybride Vijfhuizen

Omdat wij in rap tempo blijven groeien en ontwikkelen zoeken we voor de vestiging Vijfhuizen een enthousiaste Service Engineer. Ben jij klant- en oplossingsgericht en krijg je energie van het helpen van mensen? Dan maken we graag kennis met jou! 

Omdat wij in rap tempo blijven groeien en ontwikkelen zoeken we voor de vestiging Vijfhuizen een enthousiaste Service Engineer. Ben jij klant- en oplossingsgericht en krijg je energie van het helpen van mensen? Dan maken we graag kennis met jou! 

Wat ga je doen

Als Service Engineer binnen de Supportafdeling ben jij het eerste telefonische en online aanspreekpunt voor onze gebruikers. Je helpt bijvoorbeeld uitvoerders met hun pasjesprinter, geeft onderaannemers uitleg over het systeem, ondersteunt klanten bij het inrichten van hun omgeving en maakt digitale uitleg en instructies. Geen dag is hetzelfde – jouw werk is afwisselend en uitdagend.

Je werkt binnen een hecht en betrokken team bij onze vestiging in Vijfhuizen. Hoewel we de persoonlijke sfeer van een kleiner bedrijf hebben, krijg je ook de kansen en doorgroeimogelijkheden die bij een grotere organisatie horen. Onze klanten variëren van grote bouwbedrijven tot kleine aannemers, en allemaal verwachten en verdienen ze persoonlijk contact, slimme oplossingen en flexibiliteit. Ons team zorgt ervoor dat geen enkele klant een nummer is. Samenwerking, innovatie en klantgerichtheid staan bij ons centraal.
 

Wij vinden het belangrijk dat je

  • Klant- en oplossingsgericht bent en energie krijgt van het helpen van mensen;
  • Nieuwsgierig bent en graag leert over verschillende onderwerpen;
  • Je goed kunt inleven in de problemen van een ander en deze op een gestructureerde manier weet aan te pakken;
  • Verantwoordelijkheid neemt en zelfstandig kunt werken;
  • Communicatief en sociaal vaardig bent;
  • Flexibel bent qua werktijden. Deze worden in overleg met je collega's afgestemd en vallen vaak tussen 07.00 - 15.00 of 09.00 - 17.00;
  • Het is een pré als je affiniteit hebt met de infra- en bouwsector.

Jouw belangrijkste taken

Geen dag is hetzelfde! In deze rol krijg je de kans om je bezig te houden met een breed scala aan taken. Hieronder een greep uit jouw belangrijkste verantwoordelijkheden. 

Beantwoorden van vragen en ondersteuning aan gebruikers

Via telefoon en online.

Oplossen van uiteenlopende problemen

Zowel technisch als functioneel.

Signaleren van terugkerende vragen en bijdragen aan het verbeteren van processen of documentatie

Maken van duidelijke digitale uitleg en instructies.

Ondersteunen bij het inrichten van klantomgevingen

Wij bieden jou

  • Een competitief salaris;
  • Een uitstekende verlofregeling met 25 vakantiedagen;
  • Een hybride manier van werken;
  • Een pensioen dat deels door ons wordt betaald;
  • Personeelsfonds waarbij we jouw inleg verdubbelen;
  • Een leasefietsregeling waarbij Oribi een goede bijdrage levert;
  • Een flexibele organisatie die jou in je kracht zet en probeert je te laten werken op de manier die het beste bij jou past.
Wij bieden jou

Ben jij onze nieuwe collega?

Klinkt dit als de functie voor jou? En wil je werken aan uitdagende opdrachten op het vakgebied Identity, Compliance en Access? Laten we dan eens vrijblijvend (online) een kop koffie drinken of solliciteer meteen. Leuk om binnenkort kennis te maken!