Service Engineer

Service Engineer

32-40 uur, hybride Oisterwijk

Als Service Engineer ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat vragen en technische issues snel en professioneel worden opgelost. Dankzij jouw kennis en klantgerichte houding draag je direct bij aan de betrouwbaarheid en continuïteit van onze software.

Als Service Engineer ben jij hét aanspreekpunt voor onze klanten. Jij zorgt ervoor dat vragen en technische issues snel en professioneel worden opgelost. Dankzij jouw kennis en klantgerichte houding draag je direct bij aan de betrouwbaarheid en continuïteit van onze software.

Wij vinden het belangrijk dat je

Je helemaal thuis voelt in de wereld van IT-support en servicedesk. Met jouw MBO+/HBO werk- en denkniveau weet je snel verbanden te leggen en problemen op te lossen. Je hebt ervaring met software, API’s en netwerken en beschikt over basiskennis van Windows-omgevingen en webservices. 

Communiceren gaat je moeiteloos af: je bent klantgericht, denkt in oplossingen en schakelt net zo makkelijk in het Nederlands als in het Engels.

Jouw belangrijkste taken

Geen dag is hetzelfde! In deze rol krijg je de kans om je bezig te houden met een breed scala aan taken. Hiernaast een greep uit jouw belangrijkste verantwoordelijkheden. 

Heb je nog niet overal ervaring mee? Geen probleem. Als je affiniteit hebt met de wereld van IT en graag wilt leren, nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

Klantondersteuning en communicatie

Ondersteunen van klanten bij het gebruik van onze softwareproducten en SDK’s (REST, JSON, JSONP) en het beantwoorden van functionele en technische vragen via telefoon, e-mail en tickets.

Probleemoplossing en incidentmanagement

Stellen van diagnoses en bieden van oplossingen bij problemen, evenals het monitoren en analyseren van meldingen in de event-driven architectuur (real-time notificaties).

Samenwerking en kennisdeling

Samenwerken met het ontwikkelteam bij complexe incidenten en het documenteren van veelvoorkomende vragen en bijdragen aan de kennisbank.

Advisering en integratie

Adviseren van klanten bij configuratie- en integratievraagstukken, waaronder authenticatie en Single Sign-On (SSO).

Wij bieden jou

  • Een competitief salaris;
  • Een uitstekende verlofregeling met 27,5 vakantiedagen;
  • De mogelijkheid tot het bijkopen van 13 ATV dagen;
  • Een hybride manier van werken;
  • Een pensioen dat voor de helft door ons wordt betaald;
  • Een ruim ontwikkelingsbudget zodat je zowel jezelf op persoonlijk als op professioneel gebied kunt doorontwikkelen;
  • Personeelsfonds waarbij we jouw inleg verdubbelen;
  • Een flexibele organisatie die jou in je kracht zet en probeert je te laten werken op de manier die het beste bij je past;
  • Een sleutelrol in een organisatie die écht impact maakt;
  • De kans om mee te groeien met onze internationale ambitie.
Wij bieden jou

Ben jij onze nieuwe collega?

Klinkt dit als de functie voor jou? En wil je werken aan uitdagende opdrachten op het vakgebied Identity, Compliance en Access? Laten we dan eens vrijblijvend (online) een kop koffie drinken of solliciteer meteen. Leuk om binnenkort kennis te maken!