ID-Kiosk; innovatieve toepassing die inzetbaar is op diverse locaties

ID-Kiosk; innovatieve toepassing die inzetbaar is op diverse locaties

De samenleving is de afgelopen jaren enorm snel gedigitaliseerd. Ook op het gebied van ID-Kiosk hebben wij niet stilgezeten en hebben wij veel geïnnoveerd. Met de ID-Kiosk heeft u een onbemande toepassing die volledig zelfstandig diverse bezoekers- en klantenstromen verwerkt. Denk hierbij aan het aanmelden van een patiënt, het inschrijven van een burger en het registreren van een bezoeker. Hiermee wil ORIBI ID-Solutions overheidsinstellingen en bedrijven in staat stellen om processen te verbeteren en efficiënter te maken.

De bezoeker doorloopt bij een kiosk een korte aanmeldprocedure. Dit kan volledig zelfstandig of met assistentie van een gastvrouw of gastheer. ID-Kiosk zal de persoon vragen om zichzelf te identificeren door het scannen van een geldig identiteitsdocument. Dit gebeurd machinaal door middel van een documentreader of een slimme kaartlezer. Met de kaartlezer kunt u in één simpele handeling een voor- en achterkant van een identiteitskaart, rijbewijs of patiëntpas scannen. Uiteraard staat bij de digitale dienstverlening via de ID-Kiosk een veilige vaststelling van de identiteit voorop. Hierdoor weet u aan wie u toegang verleent!

De ID-Kiosk is modulair opgebouwd en kan dus naar uw wensen en eisen aangepast worden. U kunt hierbij denken aan gezicht- en pasfotovergelijking, gestapelde biometrie (Wat is biometrie?) en vooraanmelding met automatische verzending van een SMS en/of e-mail naar de contactpersoon van uw bezoek. Op deze manier krijgt de persoon op een effectieve manier de service die hij of zij verwacht. Daarnaast is zelfservice kostenbesparend, omdat personeel op een efficiëntere manier kan worden ingezet.

ORIBI werkt met onder andere de volgende partners samen: QMatic, HQ Healtcare, JCC Software, PinkRoccade en Centric.

Wilt u ook partner worden? Neem dan voor vragen of meer informatie contact op met de afdeling sales door te mailen naar: sales@oribi.nl of te bellen naar: +31 13 52 11 256.