De Backoffice applicatie i.c.m. het Klantenportaal

Wilt u te allen tijde identiteitsdocumenten verifiëren en controleren? Wilt u dossiers bekijken en eventueel rapporten mailen en exporteren voor geavanceerde rapportagedoeleinden? Dan is de ORIBI ID-Solutions Backoffice applicatie i.c.m. het Klantenportaal de perfecte tool!

Het klantenportaal van ORIBI is een platform waar al uw scaninformatie per account is weergegeven. U kunt op iedere locatie inloggen met uw eigen verkregen gebruikersnaam en wachtwoord. Hierin staan uw accountgegevens en historie, die u eventueel kunt wijzigen, oftewel uw ‘gebruikersbeheer’ genoemd. Zodra u bent ingelogd is één van de mogelijkheden om een identiteitsdocument te verifiëren en controleren. Daarnaast kunnen wij de RFID-chip van de recente identiteitsdocumenten uitlezen (met de juiste hard- en software). Hiermee heeft u een extra controle binnen het identificatieproces. Binnen het klantenportaal stelt ORIBI u in de gelegenheid om uw clicks te bekijken en op te opwaarderen, zodat u altijd voldoende clicks heeft om een scan uit te voeren.

Met behulp van de Backoffice applicatie wordt het ook mogelijk om opgeslagen dossiers te bekijken, ongeacht door welke gebruiker deze worden bewaard.  Deze dossiers kunnen worden bewaard met behulp van de ID-Burger, ID-Visitor, ID-Kiosk en de ID-App toepassing. U kunt door gebruik te maken van deze cockpit in één oogopslag dossiers inzien en actie ondernemen in geval van nader onderzoek. Tijdens de implementatie kunt u met een consultant van ORIBI zelf bepalen welke informatie u wilt inzien. Zo kunt u deze functionaliteit geheel naar uw hand zetten. U kunt zelfs de resultaten exporteren naar Excel voor geavanceerde rapportagedoeleinden.

Heeft u nog géén Backoffice applicatie i.c.m. het Klantenportaal maar wilt u hier wel gebruik van maken? Neem dan voor vragen of meer informatie contact op met de afdeling sales door te mailen naar: sales@oribi.nl óf te bellen naar: +31 13 52 11 256.

De Backoffice applicatie i.c.m. het Klantenportaal