Nu ook met de Fraudedesk!

Vanaf 1 november 2021 stelt ORIBI ID-Solutions u, vooralsnog alleen ID-Burger klanten, in de gelegenheid om gebruik te maken van onze Fraudedesk voor advies over gescande identiteitsdocumenten. Al onze helpdeskmedewerkers zijn 15 dagen getraind door ervaringsdeskundigen en kunnen aan de hand van die kennis u voorzien van een goed advies.

Het vangnet voor twijfelachtige identiteitsdocumenten!
Zodra er naast een negatief scanresultaat en het ‘’vier ogen principe’’ nog steeds een gerede twijfel is over een bepaald document dan kunt u ons telefonisch raadplegen.  Wij gaan dan samen met u het document controleren en geven advies of een document eventueel voor verder onderzoek aan de Kmar/AVIM (volgens het stappenplan WTI) kan worden aangeboden. Omdat ORIBI ID-Solutions het belang inziet van een goede identiteitscontrole willen wij u een speciaal voorstel doen:
 

U kunt vanaf november tot en met december 2021 kosteloos de Fraudedesk raadplegen. Vanaf 2022 hanteren wij een jaarlijks abonnement.

Nu ook met de Fraudedesk!